måndag 31 januari 2011

Bakdags!

Här ska bakas:)

Så var det alltså dags för mig att baka de omtalade semlorna. Jag har nämligen fått en bild av min trogne blogg läserska där hon visar upp sina nybakade, gyllenbruna små bullar...

Jag fick idag veta att hon startat en blogg, där får jag följa henne och hennes underbart söta lilla bebis. Är sååå glad för det vännen, eftersom jag inte hunnit träffa honom ännu så älskar jag att kunna följa er i er vardag. Tack!!

Dagen idag har varit bra tycker jag, sov gott utan mina killar. De fattades såklart i sängen och det var tomt i morse. De hade en härlig bil resa tillsammans, ibland behövs det att man är själva och pratar om livet. Säger saker som stannar mellan 4 ögon.
Viggo kom till mig sista timmen på jobbet, det var härligt att ha honom i min närhet, saknar honom så mycket när jag inte är med honom. Dig också såklart älskling!

Dags att kolla degen, bilder kommer när de är klara,
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar