fredag 21 januari 2011

Middags förberedelser

Jag hör mina killar från neder våningen, de förbereder middagen. Viggo var allderles sprallig när jag kom hem, jag fick absolut inte veta vad de skulle laga för mat.  Underbar känsla i kroppen att höra de där nere, de spelar hög musik och sjunger. Lycka.

Vi hade ett bra möte, massor av bra ideér togs upp. Nu ska de bara genom föras också =)
Vi var på ett super fint ställe, synd att jag inte hade kameran med mig så ni fick se. 
En gammal ladugård som de gjort om till choklad fabrik med konferens verksamhet. God lunch, självklart gjort på krav märkta varor. Till eftermiddags fika bjöds det på after noon tea med scones! Det är bland det bästa jag vet. 

Nu sk avi ha en härlig fredags kväll, ser fram emot en härlig helg.

KRAM till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar