onsdag 12 januari 2011

Förlåt mina vänner..& Grattis

Jag fick just en påminnelse om att jag varit dålig på att uppdatera er på sista dagarna. 
Ber så mycket om ursäkt för det. en orsak är att det varit väldigt mycket tankar just nu om hur det ska bli för oss här i Småstaden. 
Vi har varit ledsna, vi har funderat, vi har ställt krav och vi har nu fått en lösning på det som ställt till det på sistone. Allting är inte på plats ännu men snart hoppas jag kunna berätta för er om vad som händer. 
Nu blir ni nyfikna kan jag tänka mig =)

Pratade just med min käraste vän Åsa, känner att jag saknar henne så mycket, saknar hennes underbara så killar. Saknar våra lördagar som vi ofta hade tillsammans då våra sambos var på match. Åsa det kommer att bli tomt nu till våren när säsongen drar igång och jag inte har dig här. 
Hoppas att ni snart kan komma ner och hälsa på. Hoppas jag snart får träffa dig och ge dig världens störta kram.

Nu till någonting annat!
Det är två små söta flickor som fyller 3 år i dag, Stor Grattis kram till Alice Clerkestam & Ines Berglind.
Ni har varit i mina tankar i dag. Det var nämligen så att ni föddes båda två på min 30 års fest. Era föräldrar skulle ha varit hos mig och partajat, men i sista stund tacka de nej och begav sig mot BB. Märkligt att ni föddes på samma dag och samma sjukhus. Att era fina starka mammor kände varandra som små och i och med er födelse i dag umgås. Fantastiskt!
Acke & Hanna ni är två grymma tjejer som är starka, framgångsrika, glada, intelligenta, energi spridande kvinnor som jag saknar och gillar väldigt mycket. Stor Kram till er som nu är 2 barns mammor och har fått två fina små grabbar.

I morgon händer det grejer och på fredag fyller jag år!

Sov så gott, varm kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar