torsdag 6 januari 2011

Huvudvärk

Vaknade med huvudvärk i morse.....
Då tänker ni, stackars Johanna, men det ska ni inte göra. Det är helt själv för vållat, vi drack massor av vin i går nämligen. Vi var hembjudna till Wenström/Jensen på Trettondags aftons middag.. 
Där serverades först bubbel med favorit tillbehöret CHIP! Shit vad jag gillar chips, önskar jag inte gillade det alls, man vet ju hur onyttigt det är. 
Till huvudrätt hade Karolina gjort en super nice köttfärslimpa med pinjenöts mos som var blandat med parmesan ost. Till det serverades kanderad svamp... Eller vad kallade du det vännen? hahhahaahh det var super gott.
Vi hade så himla trevligt, vilka underbara vänner vi fått äran att lära känna. Tack för en fantastisk kväll, kolla in på Karolinas blogg om ni vill se bilder från igår, det kan vara värt det. 
Som vi skrattade Dennis och jag när vi gick hemifrån. Jag satte på mig en reflex väst, delade ut reflex band till övriga familje medlemmar och sen gick vi ner till våra vänner. Vi visste det redan då , visste att vi skulle dricka vin, vi visste att vi skulle bli sena.. När vi skulle ta oss hem packade vi ner Viggi i vagnen och knallade hem, det gick ju super. 

Måste ju nämna denna underbara lilla tjej som jag fullkomligt förälskat mig i. Jag blir så glad av henne. Hon är så glad och go hela tiden. Hon är så liten  men nu börjar hon bli stor. Siri Fjonk med massor av smeknamn är det jag pratar om. Om du fick träffa henne skulle du känna samma som jag. 

I dag är det snöoväder, det yr snö ute. I natt skulle Micke & co komma och sova hos oss, de fick stanna i Norrköping och sova. Vädret var för dåligt och de hade varit uppe sedan 05.00, bra beslut att stanna. trist för oss som inte fick ha dem hos oss, men tur för oss att de kommer förbi på fika.

Vi väntar även mamma och pappa idag, får väl se när de kommer, hoppas inte vädret stoppar dem. 
Nu kröp en iskall liten kille ner bredvid mig, han har suttit på golver i sitt rum och lekt. Han har lekt med en Toy Story gubbe han fick igår av familjen Wenström/Jensen, stort TACK!

Om man skulle ta sig upp ur sängen och fixa lite frulle, Dennis har stuckit på träning.. 

Stor kram till dig i dag,

Tack till er alla som hört av er efter mitt lite sorgliga inlägg.. Puss till er


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar