torsdag 6 januari 2011

Nr 100!!!

Då var det dags för mitt 100 e inlägg:) coolt, häftig känsla..:) :) Hahaha min vän Karolina och jag brukar skoja om att våra bloggar måste vara de mest välbesökta som finns just nu. Vi har ju dock haft 49 läsare på en dag som max... Så snälla hjälp mig att få fler. Hmm kanske är jag som inte är tillräckligt intressant i det jag skriver? Eller så är det sånänkelt som att det inte är mitt mål. Mitt mål är att få er insatta i min vardag som jag delar med er vänner och familj.
Appropå familj så har mamma och pappa kommit, vi har haft en mysig eftermiddag och en härlig kväll. Såg ni Sportspegeln 50 år? Helt magiskt program, vilka minnen som ploppade upp. Pappa kände ju igen alla gamla rävar i programmet. De vi kommer minnas är väl, Pops, Jidhe, Karlsson, Hägerfors och Ola. Det är inga sälja namn att minnas, jag tycker de är grymma sport fånar..

Nu sover mina älsklingar bredvid mig, om man skulle ta och sova kanske. Får väl se hur länge jag ligger kvar innan jag intar lilla älsklings säng:)

God natt , vi hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar