fredag 7 januari 2011

Lets Dance!

Japp i kväll smäller det i soffan här hemma när årets första program av Let´s Dance börjar. Vi är laddade till tusen. Vi ska dricka vin. Vi ska skratta. Vi ska myyyysa!!!

På badet satte Viggo hopp rekord, han tog sin morfar i handen och tillsammans gick dem fram till av stampet på 3 meters trampolinen. Sedan räknade de till tre och så gav de sig iväg. Viggo älskade det, upp igen ville han på en gång. Sen fick jag inte iväg honom från hopp avdelningen...
Men fattar ni att han gjorde det, han sa direkt efter; Jag vågade INTE med Richard... Men nu skulle jag våga med Richard. Han gillar dig Richard och saknar er galet. Tur att ni snart kommer=)

Mamma och jag tog en sväng på stan, en snabbis bara. Inget inhandlades, såg ett par super snygga kängor på scorett.

Nu sk avi sätta igång med vår asiatiska mat som ska lagas. Det blir dumplings, jätte räkor, nudlar med grönsaker, edamam bönor och vitt vin till det. Ska bli magiskt gott, det som saknas är såklart min stora älskling. Dennis jag önskar du var med i dag och i kväll. Hoppas ni får en toppen kväll, full av bus och skratt.
Vi ses i morgon darling! Love you galet.

Förresten så ringde Anna och bekräftade att de kommer sista helgen i januari, SÅ UNDERBART!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar