söndag 2 januari 2011

God fortsättning till dig

Det var skönt att vakna i sin egen säng, jag visste inte riktigt hur det skulle kännas? Men oj vad jag har sovit gott i natt.

TV4 nyheterna är på, jag känner med alla som kände Per Oscarsson, denna fantastiska magiska skådespelare. Jag har alltid gillat honom men också alltid tyckt att han varit lite läskig. Just precis som Jessika Zand'en sa nu, hörde du? Det gjorde du säkert inte , för vem är vaken nu om man inte blivit väckt:)

En annan sak som tas upp i morgonens program är en ny musikal som har premiär i januari, Leva Livet! En åttitals show med bl.a. Linus Wahlgren och Kristin Meltzer, den vill jag gå och se. Tror det är en energi höjande show som får en att le och vilja dansa. Alltså släppa på alla jobbiga tankar och bara vara närvarande just där.

Viggo alias playmobil gubben är vaken, han har plockat fram alla sina playmobil gubbar och hästar, de har flyttat in i borgen som är placerad på vårat soff bord... Måste flyttas, måste hitta på ett ställe där de kan bo.. Får nog ta en Ikea sväng snart för att hitta en lösning:)

Nu kommer han upp i sängen och vill kela, jag älskar dig min Viggo, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar