fredag 21 januari 2011

Godmorgon till dig!

Sitter vid min dator på jobbet, har just tagit två koppar kaffe och är på väg att hämta en till.
Vi startar morgonen med 30 minuters snack vid fika bordet. Vad vi pratat om? Fotboll så klart, vi går egenom gårdagens träning, dagen sträning, kommande träningar och matcher. Vi konstaterar att det verkar var aen bra trupp i år, ett gäng med 100 % fokus på att lyckas. Jag hoppas verkligen att de kommer lyckas bättre i år än förra året. året där innan och året där innan.... Men då var ju i för sig inte älskling med, jag hoppas han kan bidra med framgång. Hans erfarenhet, hans proffsiga uppträdande, hans intelligens på planen, hans förberedelser. Tror de kommer att bli viktiga för årets säsong.

Det är inte vilken tjtj som hällst som skulle trivas i detta fika rum. Passa in. Veta vad man ska säga. Känna att det här ämnet kan jag. Dennis och jag disskuterar ju nästan alltid deras träningar. Efter varje match har vi match analys i bilen eller hemma. Vi älskart!

 I dag, halv dags konferens på någon choklad tillverknings gård. Det ska bli riktigt trevligt, klackarna är på!

Känns trist att jag inte är med på tjejernas middag ikväll, de skulle gå till Studion och äta. Jag skullel egentligen ha följt med vad tanken. Nu blir det konferens. Det får bli en annan gång =)

Ser fram emot morgon dagen, ska träna när Viggo är på fotbolls skola. Sen blir det familje häng. På kvällen nalkas det paraj med tjejer jag aldrig träffat. Sk abli spännande.

Vi hörs senare, sk asätta i gång min iphone4 ikväll, då blir det blogg av...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar