tisdag 11 januari 2011

07.30

Kl 07.30!

Godmorgon till dig ,hoppas du sovit gott! Det har jag, hade som vanligt på sista tiden väldigt svårt att somna. Tror det är pga av att vi har en rätt stressig situation just nu. Jag skulle behöva en månadslön, vi skulle behöva hitta en ny hyresgäst. Självklart har vi inte tappat hoppet, hoppet är ju det sista vi har så det ska vi inte slarva bort:)

Appropå klockslaget innan. Vi ställer nu mera kl på morgonen, familjen har för vana att ta sov morgon. Nu när dagis är igång är det viktigt att vi kommer i säng på kvällen och upp på morgonen. Ni som känner Viggo vet ju att han är rätt så slö på morgonen, han är uppväxt med att Dennis och han har hur mycket tid som hällst på sig.
Det jag skulle komma till är att vi är helt slut när klockan ringer, vi måste få ordning på det här. Vi måste bli bättre på att komma i säng.

I dag ska jag jobba mellan 09.30-19.00, det bli ett par timmar, en lång dag kommer det att bli.
På lunchen ska jag unna mig ett par ursnygga..... Eller ni får se sen om det blir så att jag unnar mig? Kanske kan bli min födelsedags present till mig själv. Fyller ju år på fredag. På fredag kommer bästa bästa hit det. Åh vi längtar, love!

Önskar dig en fin dag! Skickar försköt mycket energi till en kär vän som är i en jobbig period, du vet vem du är kära vän.

Stor kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar