torsdag 27 januari 2011

Vi får se om det händer igen?

Nja det här med att ha med Viggo på träningen... 
Det gick faktisk väldigt bra, som jag sa tidigare, min lilla kille är fantastisk. Han gick in där i Kids Zone och kollade film med en tjej. Där satt han medans jag sprang på löpbandet, gjorde mina övningar. Efter 45 minuter hämtade jag honom så fick han vara med mig lite. Då kom det fram en tjej och ville vara viktig.. Barn får faktiskt inte var i gymmet... Fattar väl jag med , men han ville bara se hur det såg ut... 



Påväg mot gymmet. Viggo hade med sig, macka, dricka & DS så klart....
Jag älskar att man kan ta kort på sig själv med nya iphonen, helt magnifikt!

Fick även ett sms av min vän Cissi......

MUMS!!!!

Hon sa att jag skulle fixa semlor snabbt, dessvärre blev det inga.. =( Det blev träning i stället, det är jag rätt nöjd med faktiskt. 

Snart börjar en ny serie på tv4, se det ! Så spännande.. 

Sov gott, i morgon kommer äntligen familjen Oredsson.

Lill tjejen har blivit stor,  puss till henne

God natt mina vänner, krama på varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar