söndag 23 januari 2011

Vilket ställe, jag har skrattat

Ja herre Gud vilket ställe vi var på igår. Karlssons, the place to be!!!

Vid 22 tiden ramlade vi in, 11 tjejer som hade höga förväntningar. Eller kanske var det bara jag som hade det, de här tjejerna hade ju varit här förr. En av tjejerna lurade in oss gratis, tack för det. Stället var fullt av norska supporters med målade kinder och luse koftor.
Runt 23 var stället fullt, helt proppat.

Kvällen innehöll det mesta, live band "oj oj oj, ojojoj oj", 4 olika dans golv, tequila, det var bara att fatta greppet om citronen, slicka på handen och svinga i sig shoten. Mums! Det fanns också en onormal fylla, folk gick ju fasiken på knäna. Det var kort kort, tatueringar längst heta nacken, salta killar, stora vakter och folk som satt i hörn och sov.... Jag smet iväg. Jag passade inte in. Jag fick hemlängtan. Förvirrad.
Jag måste ut och reka barer, tänker på en mina tjejer där hemma när ni ska göra "krog" premiär här:) Hahah jag tänkte på er mycket igår.

Trots allt detta hade jag en super trevlig kväll, fick möjligheten att träffa trevliga pigga tjejer. Vi skrattade mycket åt allt tokigt.

Det är vackert väder, måste ta oss ut idag.

Stor kram till dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar