onsdag 19 januari 2011

@ kansliet

Ja ha då var man på plats, jag har intagit mitt nya kontor... Receptionist platsen blev min, undrar varför? Jo för här kryllar av män med ett stort fotbolls intresse. Alla är upptagna med sitt, alla tänker på kvällen match, eller på ekonomin. Ingen har riktigt tid med att ta hand om de vardagliga sysslorna, ingen tar emot när det kommer en förvirrad supporter eller någon "pappa" som vi ha hjälp.

Det kommer passa mig perfekt, jag älskar ju att prata i telefon och träffa människor. Jag ska pimpa kontoret, det lyser redan ett grönt J- södra ljus på disken. I like!

Nu ska jag ta mig lite mat låda i lunch rummet, kan bli spännande.

Återkommer med bilder från kvällen tränings match senare i kväll.

Hej hopp, hoppas du får en bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar