tisdag 18 januari 2011

Jag pallar inte!!!

Åh herre gud så trött jag är, jag pallar inte skriva så mycket. Det blev sent i natt och upp tidigt för att hinna med en hotell frukost.
Jag var ju på Idrottsgalan i går, super skoj, super härligt! Middag på Globe hotel, det var riktigt gott faktiskt. Det var så mysigt att träffa alla gamla kollegor, ni ligger mig varmt om hjärtat. alltid ett gott leende och en snabb uppdatering.

Linda anslöt 17.00, då gick vi upp till middagen, sedan började "galan" kl 20.00, vi hade riktigt bra platser. Det bästa med galan tycker jag var Måns och hans ensambel. Hur stavas det förrästen?
Sedan gillade jag så klart Mats Sundin, Darin, Ingemar Stenmark. Stora Idrotts profiler för mig. Sen var ju så klart Brolin, Dalin, Andersson, Raveli och hela VM -94 där..... Hur länge får man egentligen leva på en idrotts insats? Det är frågan jag ställer mig när någon av dessa herrar dyker upp... De är ju inte ens snygga längre!!!!!!
Jag skrattade så mycket när Robin imiterade Zlatan, shit vad bra det var! Zlatan is the shit!!!
Trodde faktiskt Kalla skulle ta Jerring priset, det gör mig inget att hon inte fick det. Tyvärr är jag ju inte så insatt i simning, vilket betyder att jag inte vet vad Therese har presterat.

Men i dag har jag googlat det,

* EM långbana I Budapest
- 2 guld, 1 silver & 2 brons
* VM kortbana i Dubai
- 1 guld, 1 silver
*Vinnare av den totala världskuppen i simning
* Världens bästa simmare.
Jag är beredd att hålla med om att hon var värd det:) GRATTIS ! Dock tillhör jag de som tycker att vinnaren ska finnas på plats.

Nu har bussen åkt i 1,5 timme, jag sitter skönt men känner mig himla trött. Måste sova, måste passa på att hämta sömn och energi innan jag kommer hem. Då ska Dennis träna så Viggo och jag ska förmodligen leka =)

I kväll blir det garanterat köttfärssås och spagetti, MUMS!

Mobil bild på mig från galan

Linda

Jag hann även med att gosa med Vera

På bussen...

Önskar dig en fortsatt bra dag, själv hoppas jag kunna komma tillbaka till normal tillstånd.. Jag ska ju jobba i morgon.. 

Stor tidsdags KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar