fredag 14 januari 2011

Tjing...

Hej hopp!
Nu börjar dagen gå mot sitt slut, det har varit en härlig dag som har haft det mesta.

Uppvaktad i morse med frukost på sängen, paket, kärlek, värme, Viggo häng, god mat, sushi, MOÈT, mer paket, bästa bästa Micaela & Richard. Vi har kollat Let´s dance, druckit drinkar, dansat och skrattad i mängder.

Snart ska jag krypa ner under täcket och le. Känna mig nöjd med min fina födelse dag. Känna mig glad över all kärlek jag fått hela dagen av er alla fina underbara.
Mickis du är riktigt trött nu, gå och lägg dig min kära =) Vi har en härlig dag tillsammans i morgon . Får se vad den har att erbjuda, kanske blir det skidåkning, kanske blir det badhuset, kanske blir det bowling... Spänningen är olidlig::: =)

Är glad att min vän Linda hänger med mig på Idrottsgalan på måndag. Först blir det frulle med Cissi och Vera, sen lunch med vackra bästa Åsa. Mina vänner, vi ska bara veta hur mycket jag längtar efter er.

Puss på dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar