måndag 3 januari 2011

Tankar!

Varning för känslig text,

Jag vet inte hur jag ska börja idag, ingen inspiration alls i kroppen. Hängig. Trött. Förirrad. Ledsen. Fundersa. Tom. Uggiven. Glad. Nej i dag känner jag mig inte glad alls.

Det har varit en tung dag, han som hyr vår lgh har just sagt upp den....Detta innebär att vi har allderles för många utgifter och för få inkomster...

Det var inte såhär vi hade tänkt att det skulle bli. Att vi skulle få motgångar hela tiden sen den dagen vi tog beslutet att flytta ner hit. Att förändra vårat liv. Att sätta vår vardag på spel.
Hoppas det snart kommer med gång så vi känner glädje igen. Så vi vill stanna här och uppleva ett spännande äventyr som vi hade förväntat oss.
Vi trivs ju här i staden, vi tycker mycket om de vänner vi skaffat oss. Vi gillar huset super mycket, men det är också mycket som inte är på plats ännu för att det ska kännas 100% bra.

Dennis träning har idag dragit igång, det är bra för honom att komma iväg och fylla på med energi och possitivitet. De närmsta dagarna kommer att bli tuffa känns det som, han kommer att behöva preppa mig med positiv energi. Jag ska i för sig jobba tisdag, onsdag och söndag så då kommer jag också på bättre tankar.

Vi har inte varit utanför dörren idag, vi har inte fått någon frisk luft alls. Inte bra för någon av oss, men vi har inte pallat. Det har varit mycket tårar, Mycket leka med Viggo. Mycket film och kaffe.....

Dennis har pratat med klubben idag, hoppas de kommer fram till en bra lösning. Vi får se vad som händer.

Mamma, Pappa, tack för erat stöd, vi ses snart. Älskar er!

Massa kramar till er alla som kikar in här och uppdaterar er..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar