torsdag 20 januari 2011

Från i går,,,

Hej hej, 
Här kommer lite bilder från matchen igår, det var svårt att få till bra bilder i ljuset i hallen.

J-Södras Fagge & PC 

Kvällens motståndare 
Röken la sig i taket och satte igång brand alarmet....

Viggo var laddad i sin match tröja.

Men mamma har pappa tappat sin tröja med 88?
Fick besök av älskling i dag på jobbet, han kollade dvd från matchen i går. I bland blir jag så där extra förälskad, visst är det härligt när man blir påmind om hur kär man är.  När Dennis sätter på sig sina match kläder och kliver in i fotbolls spelar rollen blir jag så där varm i kroppen. Jag blir stolt att han är min, att vi hittade varandra... 

Nu gnäller han på mig att jag inte kollar handbollen.... Ops måste kila.

I morgon fredag, underbara fredag. Vi ska på konferens med jobbet, jag å J södra herrarna.,,,, ska bli spännande.

Må bäst, puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar