fredag 14 januari 2011

33 år!!

Grattis till mig som har födelsedag i dag!

För en liten stund sen kom älskling och lilla älskling till mig md fika på sängen. De sjöng, hade med sig frukost och paket!!!! Tänk att jag fortfarande älskar att få paket. Jag är som ett litet barn, jag kommer aldrig att sluta ge eller vilja få paket. 
Nu undrar ni vadjag har fått, ett par rosa nya Canada Snow tofflor, för er som inte vet vilka det är, se nedan. De är helt ljuvliga!
Jag fick även ett par fina svarta mocka pumps. 





Mina nya svarta skor ska jag ha på mig när jag ska på Idrottsgalan på måndag.




Nu ska jag snart åka till iems och jobba ett par timmar. Sedan kommer Micaela & Richard. 


I kväll ska vi äta sushi buffé och dricka Moét.... mumma!




Hoppas ni får en fin dag vänner! Tänk lite extra på mig eftersom det är min dag.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar