tisdag 4 januari 2011

Iems

Jag gillar att vara där, det får mig att känna mig behövd, det får mig att le, det får mig att fyllas av ansvar och energi.

I dag när jag kom var Helen där, hon är en toppen kvinna. Hon har massor med energi, är snygg, är glad, duktig och har förbaskat bra smak. Du ska veta att jag gillar sig!
Helen meddelade mig att jag skulle stänga själv ikväll, som vi skrattade:) Jag har ju aldrig stängt förrut... Helen stannade ett tag och hjälpe mig och lärde mig hur jag skulle göra, stort tack!

Det snöar här i Jönköping i dag, det var först -1 i morse och nu snöar det på, hoppas att det får ligga kvar. När vi kom tillbaka hit såg vi att det varit tö, det hade försvunnit massor med snö. Trist:( om det ändå är vinter får det gärna finna massa snö. Sådan är jag, jag är en av de som tycker om våra 4 årstider, jag älskar styck har olika klimat att se fram emot, det har sin charm.

Nu ska älskling och jag kolla film, han har hyrt. Mys pys i soffan:)

Stor kram

1 kommentar:

  1. Tack söta, fina fantastiskt vackra du!! DU gör min dag på jobbet!<3 Kram Helene

    SvaraRadera