söndag 30 januari 2011

Tomt!

Ja då var det tomt igen, alltid lika tomt när gäster lämnar. Alltid lika sorgligt, det är så underbart med vänner. Dessa vännerna kommer i för sig tillbaka på lördag. Då ska vi på party tillsammans.


Helt magiskt vår väder idag, det var 12 grader vid köksfönstret och det droppade i från taket. Vi segade med frukosten i morse. Klädde på oss härliga kläder och begav oss ut  på en lång prommis. Det bästa av allt, man fick ha SOLGLASÖGON =) 
Jag fullkomligt älskart!


Snart ska jag ge mig ner till familjen Wenström/jensen, de ska få bjuda mig på middag. tror att det blir rödvin och chips...=)

Här kommer lite bilder från helgens kompis häng...

Viggo hjärtar Tuva
Vänner för alltid
Jens är laddad för bandy
Luvisen och jag busar
Trött vän.. =)
Nu sticker jag, vi hörs sen..

KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar