fredag 14 januari 2011

Min dag!

I dag är det ju min dag, om ni har missat det =)

Jobbade bara ett par timmar, kändes otroligt bra. Dennis hämtade mig vid 14.30, då körde vi honom till Odensberg. Det är deras tränings anläggning, de byter alltid om där innan träning.
Efter det stack Viggo och jag till en super mysig blomster trädgård som jag hittat, se odlar upp blommor och har ett brett utbud på blommor, krukor, växter, traktens "must" i olika smaker, marmelader och massor med fina små presenter.  Jag skulle köpa mig lite tulpaner till mig själv, det är ju så vackert så här års. Man vill ju bara ut med allt vad jul heter.... Dessvärre lever fortfarande våra jul stjärnor i wiskey rummet... Kanske Dennis köper andra blommor dit snart, hoppas det.

Köpte nya påslakarn till mig själv i födelsedags present. Ett tips till er, kolla in på Hemtex, de har 50% på rea priset... Så fina påslakarn.  Man skulle kunna kalla mig påslakarns beroende, jag ÄLSKAR nya lakarn, att bädda rent i sängen är det bästa jag vet. Gjorde det i går, bytte även plats på överkasten från gäst rummet och vårt. Det som var där nere är egentligen för stort så det passade bättre uppe. FINT!

STORT TACK till alla kära vänner och familj som hört av er i dag! Det värmer i mitt hjärta, ,måste erkänna att det känns lite konstigt att fira utan er. 
Tura att Mickis och Rikard kommer snart, då ska de få fira mig ordentligt! 
Moét is on it´s way!!!!!! Love it!

Vi hörs senare! 

PUSS till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar