tisdag 25 januari 2011

Söndag som var =)

Tänkte att ni skulle få veta hur vår söndag var. Nu när jag ändå är igång kan jag ju passa på att uppdatera er.
Jag vaknade av att Viggo kröp ner bredvid mig, frågade varför jag sov på soffan?
-Mamma hade lite svårt att somna igår, känndes som hon var på en båt i Caribien...
-Åh det låter mysigt mamma!!!!  

Sen bjöds det på brunch hemma, så himla underskattat! Vi gjorde alltid det förrut, hade kompisar hemma på brunch. Ett måste att börja med igen. så from nu är det öppet hus med brunch på söndagar..
 Hoppas du kommer!

Vi mötte upp Karolina och sötaste Siri, tog en prommis till Stadsparken. Matade fåglarna, viggo gillar verkligen det. Han är totalt orädd. Som du Karolina =) Men Siri var desto modigare, hon skakade i för sig på huvet.. Åh hon e så go den lilla tjejen! gänget knallade upp till Skenkebergs gatan där Dennis stod för foffel gräddning. Sen blev det häng på hög nivå. Vi låg på golv, i soffor och bara snackade. Me like! 

Nu till helgen kommer min andra gos tjej, Tuva Märta Oredsson! Det är en envis liten tjej med stor glimt i ögonen. Ska bli så härligt att ni kommer käraste vänner. 
Det var länge sen Anna och jag träffades nu, saknar henne så. Ska bli mysigt att bara få ha henne dig nära vännen. Vi har så mycket att prata om, åh vad jag längtar nu...

Ikväll måste vi alla heja på sverige!!!! Stackars stackars Kim som inte får vara med. Stackars oss som inte får honom de...

Önskar dig en fin tisdag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar