söndag 9 januari 2011

Så himla irriterande!!!!!!!!!!
Jag håller på att bli tokig här hemma i soffan just nu. 

Det har hänt någonting med vår dator, jag kan helt plötsligt inte koppla bloggen till iphoto och ladda upp bilder. Jag som har tagit massor med bilder som jag så gärna vill visa er. Bilder på hur det ser ut hemma hos oss JUST NU! Mina killar sitter och spelar Super Mario Bruce på gamla Nintendo. Viggo iklädd "skinpaj" i stl 92 som de har sytt på hårdrocks märken på. Det är hans rock jacka enl honom själv.

Det gick toppen att jobba, Helen och jag hade det riktigt mysigt, pratade om livet och vad man går i genom.  Det var så skönt! Tack fina du! Jag har i dag visat henne min blogg, hennes dotter Mathilda bloggar också. Jag följer hennes blogg så ni kan hitta den här på min...

Nu ska jag vara Luigi!!!! 

Hoppas jag snart fåt till det med bilderna, känns så himla trist!

STOR KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar