tisdag 25 januari 2011

Yes , jag hittade den.

Inspirationen alltså!

Det har varit ett par dagar som jag inte hittat lusten, eller egentligen så har jag inte vetat vad jag ska berätta för er. Men nu när jag pratade med pappa kom jag på det. Jag hittade tillbaka till känslan. Den där känslas som jag känner när jag skriver dagbok eller när jag skriver här. Den är befriande på något sätt. Lättande. Skönt.

På söndag åker Dennis upp till STHLM över dagen, han ska säga hejdå till vår underbara hyresgäst och i samma veva välkomna våra nya hyresgäster. De som flyttar in är en liten familj med ett barn på 7 månader. De verkar pigga och glada, de känns som de kommer trivas i vår underbara lägenhet.
                                       JAG SAKNAR OCH ÄLSKAR DIG DET VET DU!!!

Allting gick väldigt fort, jag var ju uppe och hade en visning förra helgen. Det var endel folk där och kikade, sista som kom var "han" som nu ska flytta in. De sa direkt att de var intresserade, sen var det klart på tisdagen och nu till helgen flyttar de in. Känns bra men också väldigt skrämmande. Tänk om de flyttar ut lika snabbt som Toni gjorde. Panik. Tårar. Stress. Fattig. Ja det var många känslor som kastades över oss.
Hoppas vi får känna lugnet nu ett tag. Hoppas de vill bo kvar ett tag och att de kommer trivas.

Stor kram till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar