fredag 28 januari 2011

Fredag! igen....

Då var det fredag, igen... Härligt tycker vi!

Fick just uppdatering från Halmstads gänget att de är på ingång... Vi kommer troligtvis att ses på Twin för en " lunch date". Det är så himla bra där, god mat, man kan få GI alternativ, kaffe på maten och trevlig personal.

I kväll ska Anna och jag försöka oss på dumplings, måste kolla med mamma hur man gjorde. J ajag vet att jag glömmer snabbt mamma och jag vet att jag stod bredvid dig när du gjorde dem. Åh det ska bli så gott, vi ska ska asien tema på maten ikväll.. frågan är bara när vi sk aäta, det är hand boll kl 18.15 som alla vill se, sen direkt efter är det Lets Dance, glöm inte det Elin =)

Kanske ska kolla med Anna om vi sk aköra det i morgon och göra någonting lättare i kväll. Annars kommer vi få stå i köket hela kvällen och det andra gänget sitter bänkade framför tv.n

Har börjat dagen på kansliet med massor av intressanta ämnen. de rutinerade herrarna har delat med sig av sina liv, hur de ser på familj och fårhållande. De är extra intressant för mig eftersom de levt samma liv som jag gör. De har ju lite erfarenhet kan man säga. Måste säga att det var kloka ord som kom ur dem. Det är väldigt sympatiska, närvarande och erfaran herrar som styr över Dennis och grabbarna.

Dags att jobba vidare. Har jag sagt att det känns bra att vara här.

Sot bamse fredags kram till dig, dig, dig & DIG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar