tisdag 1 februari 2011

1 Februari!

Hej hej vänner, hur har starten på den nya månaden varit för er?
Jag har bestämt mig, det ska bara komma någonting gott av den här flytten. Menar inte att det är pest och pina, det finns redan massor med gott som vi fått med oss. Jag har träffat otroligt fina tjejer här, Viggo är väldigt sällan sjuk, det är ren och klar luft, vi har haft turen att få hyra ett fantastiskt hus, vår utsikt är magisk. Vi njuter av naturen här, det är inte en massa krav på oss på samma sätt som "hemma". Jag känner ett lugn faktiskt! Sen har det stressat mig väldigt mycket att inte ha något jobb att gå till, att Viggo fått kämpa med dagis, att inte ha min familj hos mig när jag vill. Ni vet hur mycket ni fattas oss, stor kärleks puss till er allihop;)
Som jag inledde så har jag nu bestämt mig för att det kommer snart att kännas bättre:)
Älskling måste hjälpa mig på vägen, det vilar mycket på hans axlar, men det var överens om innan vi gav oss iväg. När jag faller blir det väldigt högt och då måste han plocka upp mig. För mig är det vad en relation handlar om, att dela alla härliga och jobbiga stunder tillsammans och även lyfta varandra. Jag tycker vi är bra på det , men vi kan bli bättre.

Lovade bilder på semlorna, de får komma ikväll för de ligger på datorn. Viggo kollar film så jag fixar det senare. Vi har tagit oss varsin nu på eftermiddagen, mums!!!

Ikväll ska vi kolla på ett skrivbord till Viggo, blocka ett är just vad vi ska.

Vi hörs sen, kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar