torsdag 10 februari 2011

Tack, just det här får mig att skriva mer...

När ni skriver till mig blir jag så glad och berörd.
Tack så jätte mycket för de fina orden, ni anar inte hur glad jag bli. Mina tårar rinner av lycka och värme. Ni ger mig styrka, ni gör så jag aldrig kommer tappa greppet om er och min familj.
För mig är det bland det viktigaste i livet att ta hand om sina med människor, ibdag har jag fått bekräftelse på att jag gör rätt.

Bra dag i dag annars, tankarna skingrade sig och jag hade riktigt roligt på jobbet. Älskling var endel och hälsade på, det glädjer mig.
Du ger mig styrka när jag är nere älskling. Du finns där och håller om mig när det blåser. Du kommer med kloka tankar som hjälper mig att tänka klart. Tack älskling det är vi för livet det känner jag så starkt. Vi har en stark kärlek, sen har vi lilla älskling som get oss så mycket glädje och utmaning i livet.

Viggo och jag har just bakat scones, måste ju lukta gott i huset när vi får gäster.

Nu längtar vi vi efter er vänner...

God kväll, nu kommer nog snart älskling hem från träning. Då ska han få en ortentlig kyss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar