tisdag 15 februari 2011

Bilderna igår...

Hej igen,
Bilderna ni fick igår var en sammanfattning av helgen som var. Vänner, kärlek, värme, familj.
Jag fick en bok av fina Karro, på paketet stod det,

Lycka är att finna nya vänner!

Jag blev så otroligt glad, tack fina du!

I lördags drog hanna med mig på en riktig Jönköpings runda. Vi tog prommis ner till marknaden på Västra torget. Köpte tulpaner och krims krams i 10 kroners lådan. Där dök Mickaela upp, vi gick vidare till den klassiska "loppisen" i Tänsticksområdet. WOW det var skoj, hur mycket prylar som hällst. Viggo fick en motorcykel som han älskade, 15 kr...
Vi hann med en snabb fika, på fiket var det live musik. Super mysigt.
Medans jag var stressad över att Dennis skulle ha match och hade Viggo hemma peppade Hanna mig att vara kvar och njuta av att vara ensam en stund. Hon har rätt, jag är allderles för dålig på att prioritera mig själv. Det ända jag gör är att projektera vårat liv... Nej det är slut på det nu, det är dags för en förändring.
Man måste ibland  stanna upp. se vad man har. Vad man inte har. Vad kan förbättras för ett liv tillsammans.
Känner endel som provat på äktenskaps kurser... Kanske skulle prova i förebyggande syfte. Alla måste vi ju jobba på att vara rädda om kärleken. den kan vara väldigt stark men också så skör.
Vad är din syn på evig kälek? Dela med dig så jag kan få hjälp påvägen =)

Älskar dig Dennis av hela mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Men kära lilla vän, du har ju redan kommit längre ände flesta, gamla som unga, på livets resa.
    Då menar jag insikt och förståelse, värme.

    Klart att du ska "pria" dig själv oxå.
    Tråkigt med Viggos "pedda", men säkert en mening med det oxå, kanske kommer än ännu bättre nu.

    Längtar till torsdag, hoppas nu du tar med ditt glada humör.

    Kram från din beundrare... Farsi

    SvaraRadera