fredag 4 februari 2011

Storm... på en fredag!

Ja ha, just när man trodde att våren var på G så damp det ber en massa snö.... När vi vaknade var det vitt på marken och det snöade. Här snöar det ju inte så där vackert utan här blir det ofta någon form av storm. 
Vi som verkligen njöt av att det var varmt i luften!
Men vad trodde vi , det är ju bara början på februari. En bra bit kvar på vintern, dock känns det som den inte kommer att var aså lång varig här nere på "kontinenten"

I dag är det första dagen på helgen igen, jag älskar fredagar. Kroppen fylls av glädje. Förväntan. Spänning. Lycka. Vad kommer ske i helgen? Ska vi gör anågot skoj eller ska vi bara njuda av att vara tillsammans.
Den här helgen börjar med en after work i em för min del. Jag har blivit med bjuden av en kvinna här i stan, det är alltid trevligt och spännande att se vad man ska springa på för nya profiler. Vi ska ses på hotell John Bauer kl 16.30, först ska jag lyxa till det med ett surdegs bröd från Bageriet. minns mitt inlägg om det stället? Annars är det värt att ta en titt på det.

I morgon är det full späckat schema, det börjar med Viggos fotbolls skola sen blir det tränings match, Jsödra - Husqvarna kl 14.00 i Elmia hallen. Kom dit och heja! För er som inte har möjlighet så kommer jag att uppdatera er här eller kolla in på http://www.j-sodra.se/  
Det är visst en väldigt viktig match det här, nätan som ett STHLM derby =) Fast lite lugnare tror jag... Ska bli skoj att gå dit, hoppas nr 88 stor spelar och visar vägen. Att han för sitt lag till vinns. skjuter ett kanon skott så det donar i hela hallen. HAHAHAH då vet du vad vi förväntar oss älskling .

Anna & Jens kommer på eftermiddagen, vi sk apå 30 års fest tillsammans hos fina Emma. det sk abli skoj aatt träffa " smålands/ hallands "gänget. Det är ett gott gäng som har nära till skratt.
Får se om jag hinner upp på A6 och hittar någonting att ha på mig =)

Då var det lunch dags!  Vi hörs s enare, när jag kommer hem ska jag visa er vad jag köpt i dag.

Vi hörs sen mina vänner, ops nu tittar solen fram och du, den värmer..
UNDERBART!
KRAM





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar