torsdag 24 februari 2011

Sverige, Hellner, Jönsson & Hamren

Härligt med guld & brons för skid killarna.
Vilka otroliga idrotts insatser, jag är mäkta imponerad.Styrka, mjölksyra, vinnarskalle, envis och helt jäkla otroligt. Hur kan man vara så överlägsen i en VM final.

Från en hjälte till en annan. Snart ska jag gå iväg och möta upp vår förbundskapten i fotboll, min vän Erik Hamren. Han ska föreläsa här i mitt område. Det ska bli så himla roligt att träffa honom, det var så länge sen. Jag ser verkligen fram emot att lyssna på hans "resa".

Nu måste jag fixa naglarna och lägga på lite rouge:)

KRAM

1 kommentar:

  1. Tyvärr hann jag inte komma förbi i mina röda tajts, men hoppas du gav Erik en puss på kinden från mig och hälsade så gott ;-) hihihihi

    Puss vännen och tack för dina ord och ditt stöd idag!

    SvaraRadera