onsdag 2 februari 2011

Tillbaka & andra tankar

Tillbaka från mötet, en ny kontakt att lägga till i mitt nätverk. Vi träffade hotell direktören på Stora Hotellet, mötat var givande och vi är nu klara med hur vi ska genomföra eventet.
Innan jag gick blev jag ombedd att skicka min cv till honom. ska jag våga byta kedja? Ja det är klart jag skulle, vi får se vad som händer.

På vägen hem fixade jag min telefon, nu kan jag använda app store igen, jihaaaa! Tyvärr glömde jag att se över hur jag laddar bilder från den till bloggen. Vilken miss av mig, kansk edu Mickis kan googla fram hur man gör =)
Dennis och Viggo ska fixa med det nya skrivbordet idag, det var så himla fint. Viggo blev så lycklig, han känns så stor bara. Min lilla kille som snart fyller 5 år, hur är det möjligt! När vi kommer "hem" då är han 7 år, HJÄLP!!!!!

Jag fick fina meddelande efter mina inlägg igår, tack för det. I bland träffar man rätt, rakt in i hjärtat direkt från hjärtat.

Vad händer ikväll då, sk ajag pallra mig till gymmet kanske.. Får se, älskling är ju ledig så det blir nog en sväng.

Må så gott, vi hörs!
KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar