onsdag 16 februari 2011

Onsdag

Nu börjar det närma sig avfärd mot STHLM, ska bli härligt att komma upp en sväng. Träffa vänner, familj, gå på stan, äta god mat och bara fylla på med massor av energi.

I morse var det kyligt när jag gick ner för backen mot kansliet, batteriet på telefonen dog när jag pratade med Karro så det blev en lång tyst väg. I vanlig afall brukar jag lyddna på Adam & Gry på morgonen, de hjälper mig att hålla mig uppdaterad på min stad. Underbart!

Karolina & Andreas håller just nu på med inskolning för Siri på förskolan. Jag miss verkligen känslan av den första inskolnings dagen. Vi var spända, nyfikna, förväntansfulla och livrädda =) Men tänk så bra det gick, tänk så br adet har gått föt vår älskade lilla kärlek. Men oj vad ont det gör i hjärtat, det finns inget värre än att se sitt barn gråta. Det vet ni alla mammor som läser detta. För er som har den här tiden framför er , kan jag säga att det är en underbar känsla att älska någon så mycket som man gör med sitt lilla barn.
Dags att byta ämne.
Det gick bra med tvätten igår, kärlek fixar det sista idag. det är så skönt att ha allting rent tycker jag när man ska packa och åka iväg. Så man kan välja sina favvo kläder.
Tränings match i kväll, Örgryte står för motståndet. Kärlek kommer att stå över, han är sliten i kroppen. Vi kommer självklart att vara där och stötta grabbarna till vinst.

I morgon drar vi !

Stor onsdags kram till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar