tisdag 15 februari 2011

Mina tankar!

Mina tankar går i dag till lilla Philip som har en stor dag i dag. Det är dags för operation, mina tankar går självklart till min vän Elin. Denna tappra kvinna som har det väldigt tufft idag. Du är så stark Elin. Modig. Kärleksfull. Snart får du krama och puss på din lilla kille igen. Han kommer bli så glad när han ser er vid hans sida.

Oj nu blev det väldigt påtagligt och känslomässigt. Jag känner verkligen med er vännen! Ni är fantastiskt fina föräldrar som ger er kille styrka och kärlek. Ni ger honom oändlig kärlek som komer forma honom till den bästa lilla kille. 

Livet blir inte alltid som man föreställt sig. Det kan vända snabbt, både possitivt och negativt. Man kan aldrig veta hur morgon dagen blir eller vad som kommer att hända. 

Vi fick ett jätte trist besked igår, Viggos ända "bra" pedagog ska sluta. Hur fansen är det möjligt. Orättvist. Elakt mot oss. Varför kan det inte bara flyta på, jag är trött på att gråta pga hans dagis situation. Dennis är så säker på att det kommer gå bra ändå. Jovisst kommer det att göra det, men var tar Viggos trygghet vägen? Vem ska han känna tillhörighet med nu?
JAG ÄR SÅ LESS PÅ DET HÄR NU!!!!!!!!!!!!!!! Tur vi åker till STHLM snart och fyller på med energi. Eller kommer det bara ta min energi ? Jag vet inte, alltid när vi har en resa upp inplanerad blir jag på dåligt humör. Det gör ont i mitt hjärta och jag får känslan av att jag ska åka hem nu efter ett kort besök. Kommer den känslan någonsin att försvinna?

Nu har Micaela åkt hem, tack för att du var här baby!
Tar på mig overallen , sticker iväg och köper lite kaffe. Bäst att fylla på annars blir de kaffe ilskna här på kontoret..

Önskar dig den bästa tisdagen! Skicka en extra stor tanke till de du bryr dig om...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar