måndag 21 februari 2011

För er som vill se..


Här kommer det lite bilder till er från vår helg. Det var verkligen toppen härligt att träffa er alla, jag är full av energi från er.  Samtidigt som jag saknar er så himla mycket redan. Ni känner mig så väl, vi har massor med minnen tillsammans och en härlig framtid. 
Till er jag inte hann träffa, SAKNAR ER !!!! Hoppas ni kan komma till oss snart eller så ses vi nästa gång.

 Vi startade med en drive in fika på vägen... Visst är det underbart att kunna köpa kaffe med fika bröd på vägen. Har jag aldrig provat förrut, har du?

Middag med vänner på Grill

Fantastisk familje middag, dom alltid!


Morfar/farfar var favoriten på sin födelsedag!
Bus med bästa morbror Micke

Vi "hejjade" på Mackan när de mötte DIF

Mamma hade svårt att bestämma sig ....


Helgen avslutades med is bane åkning med kusinerna i Ängby! Tack alla underbara som jag älskar så mycket.  Om ni bara visste hur mycket ni fattas mig.

Jag är så glad att du Karolina finns här när jag kommer tillbaka. Tack för en mysig eftermiddag, alltid lika mysigt tillsammans med er.

Nu har min lilla kärlek somnat i soffan. I mitt knä. Min underbara Viggo!

1 kommentar:

  1. Du är bäst , tänker på alla och får med allt i text o fina bilder älskar dig så mamma.

    SvaraRadera