onsdag 2 februari 2011

Mysig eftermiddag & kväll..

Nu är det kväll igen, dagarna bara försvinner.. I morgon är det torsdag igen..


Sara hämtade mig på jobbet idag, älskling och jag hade missförstått varandra så han stod utanför och väntade på mig, gulle dig!
Mot Ikea, Dennis och Viggo hade pratat om att fixa lite till hans "nya " hobby rum =) Det blev en stol till skrivbordet, en tavla och en lampa. Så fint kommer det att bli...Så här ser skrivbordet ut i dag, i morgon är det en annan färg på dörrarna som Viggo har valt....




Hem och käka lite snabb middag, sen stack vi ner till Sara, Tomas & Leiha. De behövde muntras upp lite så vi tog med oss våra hembakade semlor och överraskade dem. Det uppskattades =)

I morgon är det mamma/Viggo morgon, vilket betyder att det är jag som lämnar. Det är inte min starka sida, verkligen inte min favorit sysselsättning. Hoppas han sträcker upp armarna och säger jiippiii när vi vaknar. 


Här hemma är älskling i full gång med målning av möbler. Det blir så fint, han är så duktig. 
Senaste målningen är mitt sängbord, se 


Själv skulle jag behöva ta det här...

HAHAHHHAH i tvätt stugan är det KAOS!!!!


Nu ska vi kolla intressant dokumentär på 2an, sov så gott!
KRAM 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar