måndag 15 november 2010

vänner, familj i STHLM

På fredagen åkte vi tunnelbana ner till stan, stora & lilla kärlek gick på bio och såg "Sammys Äventyr i 3D" Själv tog jag en sväg på stan, vi träffades upp på NK för en lunch.
Jag gick upp till NK och smög på bästa bästa Mickis, när hon såg mig kom tårarna,,, Är hon inte underbar min kära svägerska. Tänk vad härligt det skulle vara om vi även fick ha dig Rebecca i närheten..  Härligt det hade varit.

Jag måste bara lägga upp en bild på er, 
Älskar er!

På Gröna linjen mot bio med pappa!

Stockholm by night :)

Tre vackra damer mot partyyy! Malin, Jessi & Anna
Puss darling!
Rinkan ville låna Annas glasögon hela kvällen :)

Bästisarna fick äntligen leka, som Viggo saknar sin Arvid..
Såklart hade vi längtat galet efter sötaste Ivan.

Sen blev det Fars-dag!
Vi hade köpt en morgonrock till kärlek, han blev glad. Han är så frusen av sig här hemma..
För tids pensionär....
Självklart blev det Grod bakelse, mums!
På eftermiddagen blev det tjej mys på hög nivå. 
Lunch på Blå Port, Mia Skäringer på Circus, vilken otrolig energi bomb man fick av den showen. Tjejer ni gjorde min dag, det var helt underbart att få en heldag med er full av skratt och, älskar er!

Acke & Åsa

Tomat soppa !

Elin & Anna

3 kommentarer:

  1. Men du min bästa älskade svägerska va såååå hilma mysigt att ni kom =) det bästa va ju att viggo satt med mig i kassan på Nk å lärde sig lite =) saknar er väldigt mycket !! bra bild du hittade på mig å richi <3 <3 ni verkar haft en toppen myssss helg, bra med mycket bilder det gillas masssa.. älskar dig, ringer i morrn så ja får höra lite mer om east kvällen å mia på cirkus massa pusss // Mickis !!

    SvaraRadera
  2. jusste ja funderar oxå på att bli en topp bloggare igen haha som jag va förut du vet =)/M

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAH ja du var ju super aktiv =)
    Klart vi ska höras i morgon, jag vill snacka.. massa puss

    SvaraRadera