onsdag 17 november 2010

Ny dag...

Nya möjligheter...

Är det inte så det heter? Så tänkte jag i morse när jag vaknade på soffan och insåg att, familjen hade helt enkelt tagit sovmorgon.. Klockan var 08.02, jag låg i soffan och i min säng snusade världens finaste killar, stora och lilla kärlek <3 Jag ville inget hellre än att krypa ner och somna om, men klockan var ju rätt mycket så det var bara att väcka de två.

Kl 13 skulle jag på ett möte, det var ett bra möte och jag gjorde en bra intervjuv, men shit vad nervös jag var. Gick dit med inställningen att ha en bra självkänsla och viljan att visa vem jag var. Det gick bra, vi får se hur det följer... Skulle höras vidare, skam den som ger sig. När jag ändå var igång så ringde jag Iems för att höra hur det gick med extra jobbet jag sökte:) Vi skulle höras i morgon, håll dina tummar nu att jag får det.
Hade ju varit skit kul att sälja lite julklappar nu inför julen. Appropå
julen så ska nog Viggo och jag julpynta lite snart... Tycker du det är för tidigt?

Vi åker ju bort nästan 2 veckor så vi har inte så mycket jul tid hemma i huset.. Då tänkte jag om jag pyntar nu så förlänger jag julen...

Nu vill lilla älskling att vi ska göra något eller läsa klart boken..

Önskar dig en fin eftermiddag!
Kram

1 kommentar:

  1. Klart att det gick bra för dig på intervjuvn:D Jag tror på dig, du måste börja tro på dig själv!
    Sitter i butiken och tittar ut och det är så mörkt där ute men här inne sitter jag med tända ljus och en kopp tea och myser. Killarna är på hockey och sen blir det middag och vardagsmys i soffan.
    Tycker du är grym som har tagit tag i träningen och tycker att det är kul! Själv tänker jag bara att jag ska men något mer blir det inte:D
    Hälsa fam Kram Alex

    SvaraRadera