fredag 19 november 2010

En bra känsla!

Det är just vad jag har i dag, en känsla som säger mig att jag kommer trivas i butiken i dag. Ni som känner mig skulle förstå när ni klev in i butiken, ni skulle förmodligen säga; Jotta det är ju så DU!!!

Dennis var ju med mig på gymmet i tisdags, jag ar inte kunnat gå sedan dess, han dödade mig med massor av nya övningar, nu är jag galet redo att gå dit igen:) Känns bra att ha den känslan också i kroppen. Minns inte när jag uppskattade att gå på gymmet.. Har jag någonsin gjort det ? Hmmm måste tänka!!

Annars så har Viggo "bara"kissat i sängen 2 gånger i natt..... Vad ska vi göra, kom nu med tips, vi håller på att bli galna här hemma..

Måste föna håret nu, Karolina kommer om 30 min:)

Önskar dig en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar