tisdag 16 november 2010

Tröttis!

Godmorgon underbara du!

Vi har fått en sömntuta, Viggo vill ha sovmorgon varje morgon... Måste komma från hans far, jag har aldrig haft problem att gå upp på mornarna. Vi får väcka Lill pojken så han ska ha tid på sig att titta lite på barntv och få i sig frukost innan det är dags för dagis.
Det här med dagis har blivit lite jobbigt för Viggo, det handlar inte så mycket om att han bytt dagis utan mer om att han vet att jag är hemma... ÅNGEST!!!

I morse trodde jag att Viggo skulle vara torr när jag väckte honom, han hade ju inte väckt oss och berättat att han kissat på sig. Puhh vad härligt tänkte jag, men så var inte fallet:(
När jag kom in låg han där och gossade sig i en kissig säng....Vad ska jag göra? Blir toookig på det här, han vill ju sä gärna vara fri men klarar det inte.
Nu är det 2 veckor utan blöja och vi kissar honom...

Strunt i det nu, Zlatn tig ju hem guldet igen, vilken kung han e..

Nu ska kärlek och jag gå på gymmet tillsammans, ska bli såå mysigt! Har ju ätit en massa bröd i helgen så nu blir det dubbelt så många situps?
Acke, Åsa, Anna, hur går det med plankan förrästen?

Önskar dig en fin tisdag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar