onsdag 24 november 2010

Känns olustigt!

Det känns inte så kul att kärlek ska ta sig från Eslöv i kväll/natt med bil. Det är ju ett hämskt oväder på vägarna, önskar att dem kör till Jönköping och sedan vidare i morgon bitti.

Just när bi skulle sätta oss och fika på NK i dag mamma, Viggo och jag så ringde telefonen, det var från Iems. Jag fick lite hjärtklappning när Linda sa att dem gärna ville ha mig som extra hjälp nu innan jul. Kännde hur jag fick ett stort leende på läpparna och blev så glad. Vi får se hur mycket det blir, hon skulle skicka timmarna till mig. Hoppas det går att få ihop!

Viggo och jag tig oss till lilla Essingen i morse , han skulle ju få vara med sin älskade mormor på hennes dagis hela dagen, han var så lycklig.
Efter att jag lämnat honom åkte jag hem till Cissi, Mackan och Vera. Det var den sötaste lilla bebis jag skådat, hon var så liten och go, luktade gott och ville ara hos mig. Cissi du såg så fin och harmonisk ut, ni har en så fin familj.

När jag gosat klart, eller mer när jag var tvungen att gå så begav jag mig mot Grill för en underbar lunch med bästa Linda, fick en massa vänskaps påfyllning... Ditt liv är inte som mitt men ändå har vi så mycket att prata om gämt, är inte det härligt!

Snart kommer bästa bästa, vi ska gå och äta lite, hennes fina Rickard ska också med. Det var allderles för länge sen jag träffade honom. Någon dag ska jag nog skriva lite om honom, tur att du finns mannen<3

Må bäst, bilder kommer senare:)

1 kommentar:

  1. Grattis gumman! Var helt säker på att de ville ha dig på IEMS. De kan ju inte hitta bättre personal än dig :-)
    Och du vet att jag och Siri finns här och kan hjälpa till med Viggo om ni inte får ihop tiderna!
    Stor kram!

    SvaraRadera