fredag 5 november 2010

Idag är det dagen ..

Då min kära, bästa, underbara,fina, roliga,älskade familj kommer. Micke, Alexandra , Max, Ted, mamma, pappa & Egil!!!!
En underbar känsla i hela groppen, ett lugn infinner sug i mig:) Viggo sticker till dagis en sväng, jag till gymmet och kärlek fixar hemma... Har ni hört vilken fin uppdelning, det trodde ni inte ni som känner oss.
Sen vill Viggo visa badhuset, vi får se vad dem andra säger.

Dennis är ledig idag, härligt! Stackarna som måste ut i kylan och mörkret på kvällarna. Tänk er själva att springa runt p en blöt gräsplan med iskalla trånga fotbolls skor på sig.. Åh kärlek jag ska bli bättre på att ge dug fotmassage:)

Nu ligger vi i sängen fortfarande och myser allihop, dags att hå upp nu!!!
Jag återkommer med hur det går utan blöja på natten.. Tur vi har flera pyjamaser...

Önskar dig en fin fredag!
Kram

1 kommentar:

  1. Ingela Lidmannovember 05, 2010

    Hej Johanna!

    Jag hittade hit, kul. jag älskar att läsa bloggar där det är nån jag känner. Kul att läsa hur ni har det. Läste att familjen ska komma och hälsa på, va kul. Du måste hälsa så gott till dom som vet vem jag är. Annelie, min kusin hon har också en blogg som jag läser nästan varje dag. viiolan.blogg.se/
    Ha en underbar helg!

    Kramar från Ingela Lidman " Fd. Hansson "

    SvaraRadera