torsdag 4 november 2010

Dagen ändrades snabbt!

Godmorgon! Ibland önskar mana tt man kunde säga någonting annat än just godmorgon, tänk om man inte tycker att den känns så god utan lite sur!!!

Jag hade just lagt fram min kostym som jag tänkte ha på mig när jag skulle på jobb intervjuv.. Då ringer dem och frågar om vi kan flytta tiden till kl 15.00? Ska se vad vi kan få till tänker jag, vet ju om att det är träning då, ledigt i morgon och årets viktigaste match på söndag. Alltså är det ingen ide att fråga om Viggo kan vara med första 30 minuterna...
Nu vet jag inte vad jag ska säga , känn så dumt att jag inte kan den tid dem vill att jag ska komma:(
MAMMA, var är du? Tu att du kommer i morgon så jag får krama på dig! Älskar dig sååå mycket och behöver dig i min vardag. Stor puss till dig!

Ska höra med Karolina, det är hon som äger huset. Viggo kanske kan få vara där en liten stund, han skulle gilla att vara med Siri.

Dags att sluta sura innan Dennis kommer hem efter att ha lämnat Viggo på förskolan.
Den här dagen ska ju vara full av energi så jag får jobbet:)

önskar dig en fin dag!
Kram

2 kommentarer:

  1. Lycka till!!!

    Pappa längtar oxå...

    SvaraRadera
  2. Jag är här för dig Johanna.vill vara nära en sån här dag men du skall se att du fixar det här du är bra på det.Imorgon ses vi då blir det stora kram kalaset älskar dig så mycket.

    SvaraRadera