måndag 8 november 2010

Missa inte!

Såg just att det är ett super bra program på tv i kväll, kl 20.00 på SVT1!
Det handlar om curling föräldrar, jag tycker att det är ett hett ämne, det är någonting som jag tror alla bör ta sig enfunderare över.

Att reflektera över hur vi skyddar våra barn från någonting som dessvärre bara själper dem..jag menar inte att vi ska skydd dem men jag tror att självkänsla, självsäkerhet, glädje kommer i från hur vi lär dem att få dessa egenskaper.

Jag ska i alla fall se prorammet, vi kan väl snacka om det i morgon ni som kommer se det.

Ps. Fortfarande soff läge:)
Kram

2 kommentarer:

  1. soffpotatisar............

    Ut i den kommande snöyran istället...

    Kram fra Pappi

    SvaraRadera
  2. Pappa, nu har vi varit ute i mörkret och lekt i en park, sedan blev det apelsin kull på baksidan:)

    SvaraRadera