tisdag 2 november 2010

Gästbloggaren Fanny

hej alla Johannas blogg läsare  nu är de guddotter Fanny som skriver jag hade tänkt att jag skulle berätta för er hur man gör för att kommentera.
Steg ett är att göra ett eget goggle konto. Då använder du bara din vanliga mail  och sedan kommer du på ett lösenord. när du har gjort de ska du vara inloggad under samma tid som du ska skriva kommentaren och sedan är du klar och kan kommentera hur mycket du vill.
Nu hade jag tänkt att bara skriva hur underbart jag haft det här i småstaden Jönköping och med familjen Östlundh.  Nu håller Johanna på att lägga Viggo.
Nu ska jag och Johanna snart mysa och prata lite tjejsnack innan jag åker hem i morgon. massor med kramar, Fanny

2 kommentarer:

  1. Tjo.. du kan välja att fpolk får lämna anonyma svar också fast det är du som godkänner kommentarerna innan de publiceras på din blogg. Jag har så och det blir enkelt för ens vänner som inte orkar starta ett konto att lämna kommentar...just so u know! Kul att du bloggar nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Just nu har du att det publiceras utan ditt godkännande bara man har ett konto....alla som även har konto måste godkännas av mig så att det inte blir skit och saker i kommentarerna...kram

    SvaraRadera