måndag 8 november 2010

Trötta men väldigt glada:)

Det ä precis så vi känner oss idag, det blev en sen kväll igår.

Vi åkte hem och gjorde oss iordning för middag kl 19.00 på John Bauers restaurang, Thomas Backman och hans fru Sara kom förbi på en flaska bubbel. Just när vi skulle skåla gick strömmen i huset, panik kände jag men det var ingen fara. Andreas som äger huset kom hit och kikade, dem kom fram till att det var en huvudsäkring som gått!!

Hade jag varit ensam hade jag inte haft en aning om vad jag skulle gjort:(

Ner på restaurangen och äts middag, det var trevligt och glatt såklart!
Jag kände mig så gammal bara, det var två tjejer i min ålder där:) Det märks att vi varit med ett tag, Dennis är verkligen en gammal räv i det här laget.
Sara, Viggo och jag tog en taxi hem vid 00.30, Dennis kom hem vid 03....

För er som undrar om blöj träningen så kan jag säga att det går rätt så bra. Vi kissar honom vid 06.00, sen är han torr och vaknar av att han måste göra nr2..:)

Nu ligger vi i soffan och kikar på Draktämjaren, härligt att vara tillsammans:)

önskar dig en fin dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar