torsdag 18 november 2010

Små flickor

I dag hade vi besök av Leia! Hon lånade Viggos tvättbjörns tofflor och var "mallig" 



När Dennis och Viggo åkte skridskor besökte jag Siri!!! Karolina och jag pratade bröllop, hon ska nämligen få bli fru Jensen. Andreas överraskade henne och friade i frack! Hur coolt är inte det! Lyckliga söta dem som ska få gifta sig...

Det hade gått super med skridskorna i år, förra året var det för svårt för lilla kärlek. Han är så bra som vill lära sig allting våran junior.

Viggo körde runt på Siri i brio vagnen, hon gillart!

Nu ligger vi här under trappan och kollar på film, får se om jag kan hålla honom vaken, verkar trött efter dagens aktivitet.
Dennis har sen träning ikväll, förstår att han är trött på det där nu. De har haft en lång säsong bakom sig med ett galet jobbigt kval. Nu väntar snart en lång och väl behövd semester.

Vi hörs i morgon, då ska jag berätta om hur det gick med prov jobbningen, ser fram emot det :)

Ikväll blir det te med surdegs macka till middag...... LYCKA!!!!

Må bässt, Kram

2 kommentarer:

  1. Tack för en helmysig dag vännen!
    Ses imorgon.
    Kram, kram!

    SvaraRadera
  2. hahahah, vad roligt det var när jag skypade dig.... Härligt att du fick ut lite vin..
    Ses i morgon bitti, kram

    SvaraRadera