torsdag 18 november 2010

Kolla in här om du får tid....

Hallojs, 


Som ni redan förstått så har jag funnit en fin vän här i staden, det är Karolina som äger huset vi hyr.  Hon har verkligen hjälpt mig att känna mig trygg här. Karolina är alltid, varm, glad, energi full och omtänksam, det är egenskaper som jag verkligen värdesätter hos en person.
Karolina bloggar, kika in på hennes blogg så kommer du förstå varför jag tycker så mycket om henne.

http://karolinawenstrom.blogspot.com/2010/11/torsdagsbusmys.html?
 

I morgon har hon erbjudit sig att köra mig till iems kl 10.00, snällt eller hur?
Dennis hade nämligen bokat in en intervju kl 09.00, hmmm man kan ju undra vad han tänkte med när han visste att jag skulle bort... Men jag älskar dig ändå Dennis:) Det är träningsfritt i morgon för Dennis så jag antar att det blir grymt familje häng.
Är inte det bland det bästa som finns...

Så ni nu inte ska tro att det bara finns en tjej som jag bryr mig om här så kan jag meddela att både Sara Sinclair & Emma är två tjejer jag håller på att lära känna. Jag gillar er , ni har det där som jag gillar.

Nu när jag fått till rätt klockslag här på bloggen så ska jag krypa ner i den iskalla sängen..

Godnatt! KRAM

1 kommentar:

  1. Fina, söta du! Vilka fina ord. Tack!
    Känner detsamma för dig. Tänk att helt plötsligt finna en vän som dig. Det är jag så glad för!
    Ses snart...!
    Kramar
    Karolina

    SvaraRadera