torsdag 18 november 2010

Uppgift, check

Nu är dagens uppgift klar, jag hjälpte Thomas Backman med sin lilla Leiha när det var dags för spelar råds möte hos Sune.

Vi hade det super mysigt, vi lekte , drack smoothie, bytte blöja och gosade:) Underbar ålder, 1 år och 2 månader, såååå goa!

Ett roligt samtal fick jag idag, Linda från Iems ringde och sa att dem ville att jag skulle komma och jobba där lite i morgon och känna på det. Jag blev så glad, det är just vad jag behöver just nu. Komma iväg, prata med vuxna människor, gör mig i ordning på morgonen för att vara betydelsefull.

Nu ska lilla och stora kärlek ska nu sticka iväg och åka skridskor.. Får se hur det blir, kul att dem gör något tillsammans.
Själv ska jag ner till Karolina och ta en kaffe, mysigt!

Önskar dig en bra dag!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar