onsdag 3 november 2010

Då var det kväll..

Och jag ska faktiskt ta mig ett bubbelbad, hur lyxigt är det inte att kunna ta sig ett bubbelbad när man vill. Jag som älskar att bada!

I natt är natten då Viggo ska sluta med blöjor, jag vet att ni tycker att det verkar sent... Men det är fler än han som har nattblöja!!! Nu är han redo hoppas vi, 3 nätter med torr blöja kanske är början på ett blöjfritt liv:)
Håll era tummar!

Pratade med store bror och hans familj nu på kvällen, det ska bli sååååå underbart att dem kommer på fredag morgon. Viggo ville så gärna visa dem badhuset som finns här. Det är faktiskt riktigt bra, Viggo vill mest hoppa från trampolinerna. Han är lite rädd när han står på svikten:)
Kusinerna tyckte att Viggo pratade konstigt, JA han har fått dialekt!!! Helt underbart gulligt.

Oj, det var väldigt mycket att skriva om ikväll..

I morgon tänkte jag skriva lite om hur det går med jobb sökandet för mig... Ska på en spännande grej i morgon, kika in så får du se vad det var.

Godnatt!
Bad pojken!


MASSOR MED GRATTIS TILL BÄSTA FINASTE ÅSA PÅ DIN DAG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar