söndag 7 november 2010

I dag smäller det!

Nerverna är utanpå idag, vet inte hur jag ska fixa att vara på arenan.. Vill så gärna att Dennis ska göra mål, han förtjänar det nu såhär i slutet.
Min kärlek säger inte så mycket idag, han är så himla laddad, det känns i hela huset att det mycket som snurrar.
Ni funderar säkert på vad som händer om dem inte klarar det? Dem åket ner i div 1 och vi kommer att bo kvar. Det blir en piss säsong men vi får lösa det på bästa sett.

Tack för alla fina kommentarer ni lämnat, det värmer och det gör att det första jag vill göra när jag vaknar är att skriva lite :)

Äh nu måste jag fixa spagetti och köttfärssås för bästa laddning!

Önskar dig en fin dag!
Kram

1 kommentar:

  1. Hej fina du!
    Nu har vi hittat hit!
    Vi har ju den turen att kunna följa er både på bloggen och här i Jönne :-)
    Vi är glada att ni flyttat hit. Att Siri redan är förälskad i Viggo är inte konstigt ;-)

    Vi håller alla tummar vi kan idag.

    Kram från oss!

    SvaraRadera