måndag 15 november 2010

Fotbollsgalan!

Ja, jag älskart!

Jag följer en blogg, det är Nina Wernblom, lyckos henne, hon fick vara där och hennes man vann just "årets mittfältare". Det kunde ju ha varit min mittfältare, Dennis Östlundh... Sa just til honom i soffan, älskling varför är vi inte där?

Måste självklart nämna Erik Hamren, denna stiliga vän som nu leder vårat landslag. Det var så härligt att se honom med sin Agneta vid sin sida, tänk att hon har pallat med alla dessa år utan att ha sin man vid sin sida varje dag. Stor eloge till dig!

För er som undrar nu så är Erik en vän till mig sedan gymnasiet, han tränade oss och jag var deras barnvakt.
Jag är så glad och tacksam för vår vänskap, önskar dig all lycka med landslaget!

Undrar vem som får guldbollen? Tror och hoppas på Zlatan!

Hör i morgon, då blir det upp packning och en sväng till gymmet, sov så gott!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar